Ο παίκτης david78800 δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 06/11 17:54 στο Wonderz Forum: ΔΩΡΕΑΝ ΕΛΕΓΧΟΣ . Απαντήστε στον Wonderz και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες - σελίδα 2

Ανακαλύψτε το Kunai Training
Εκπαίδευση Kunai
Βοηθήστε το Wonderz εξασκήσει το Kunai Throwing!
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε το Wordsearch Puzzle
Παζλ αναζήτησης λέξεων
Βρείτε όσες περισσότερες λέξεις μπορείτε με αυτό το παιχνίδι Wonderz
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε Battle
Battle λεία
κερδίζω 500 σημεία
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε τον Pharaoh
Pharaoh παιχνίδι λεηλασίας
κερδίζω μια κάρτα Acer Aspire 3 A317-53-51Ae 17.3'' Fhd SSD
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε τους Shadow Invaders
Σκιάδες εισβολείς
Το Shadowz απειλεί τον κόσμο ξανά και ξανά σε αυτή τη νέα περιπέτεια Wonderz !
ανακαλύπτουν

Θέμα:  ΔΩΡΕΑΝ ΕΛΕΓΧΟΣ
calop06
611 
27/12/2010 14:21:09

Γεια σας,

Θα ήθελα να μάθω πόσα τρελάκια χρειάζομαι για να πάρω μια επιταγή για 50 ευρώ;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Γεια σας 🙋

Εάν έχετε τα σημεία, συμβουλεύει: ενεργοποιήστε το για να το παραγγείλετε 🙁y):

Έχετε μια ωραία μέρα 🎤

sirius
23 
27/12/2010 01:20:19

Γεια σας 🙋

Μπορείτε να πάρετε μια επιταγή για 50 ευρώ για 2 958 950 πόντους.

Καλά παιχνίδια

evy57
87 
26/12/2010 17:21:25

Γεια σας,

Θα ήθελα να μάθω πόσα τρελάκια χρειάζομαι για να πάρω μια επιταγή για 50 ευρώ;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

calop06
611 
26/12/2010 11:57:32

Γεια σας web 🙋

Ευτυχισμένη ανάγνωση cyriletfab, αυτό είναι ένα μυθιστόρημα από το αγαπημένο μας web 😀😀





cyriletfab
25 
25/12/2010 23:49:39

Παρακολουθώ όλες τις συμφωνημένες ιστοσελίδες χωρίς ανησυχίες, και είμαι πολύ άγγιξε από το μήνυμά σας σαφώς ρητή και καλά είπε! 1000 ευχαριστίες!
χαιρετισμούς,
καλές διακοπές και καλές διακοπές 😉

webmaster
1629 
24/12/2010 16:02:10

Αναγνωρίζω ότι το μήνυμα που σας εστάλη είναι ανεπαρκώς διατυπωμένο και για άλλη μια φορά διαφωνώ: οι επιταγές αποστέλλονται, εκτός από τις περιπτώσεις που επιβάλλονται από την τράπεζά μας και που μας υποχρεώνουν να επαληθεύσουμε την ταυτότητά σας.

Πάντα θέλαμε αυτό το φόρουμ να μην είναι εναλλακτική στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Δεν το θεωρώ λογοκρισία στο βαθμό που δημοσιεύω και απαντώ στο γενικό ερώτημα, γιατί στην πραγματικότητα προφανώς ενδιαφέρει όλους τους παίκτες! Από την άλλη πλευρά, οι ανταλλαγές που έχετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών πρέπει, κατά τη γνώμη μου, να παραμείνουν ιδιωτικές, ειδικά επειδή την υπόθεσή σας χειρίζεται ένας Υπεύθυνος Πελατών που σας έχει δώσει το όνομά της και ως εκ τούτου φροντίζει προσωπικά για εσάς. γίνει γρήγορα! Επιπλέον, δεν «μπλοκάρω» συγκεκριμένα σε σχέση με εσάς, αλλά γιατί διαφορετικά θα μπουν λογικά στον πειρασμό άλλοι να έρθουν να εκφράσουν την προσωπική τους υπόθεση εδώ, και έχουμε δει στο παρελθόν τι έχει δώσει αυτό, δυστυχώς. Αλλά δεν μπορώ να ξοδεύω τον χρόνο μου απαντώντας στα προβλήματα των παικτών! Για να μην πω ότι μετά πρέπει να αντιδράς στις απαντήσεις των άλλων παικτών που ανησυχούν... κ.λπ.
Είναι αδύνατον για μένα, καταλάβετέ με! Εξάλλου, δεν έχω άμεση πρόσβαση σε όλα τα δεδομένα σας, επομένως δεν μπορώ να επαληθεύσω τα πάντα απευθείας μόνος μου.

Αν θέλουμε αυτός ο χώρος να παραμείνει ευχάριστος για όλους, ας γνωρίζουμε ότι αυτό απαιτεί από όλους να σέβονται ορισμένους κανόνες. Αναφέρω χωρίς λογοκρισία την παρεξήγηση που έχετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών, και όλοι οι παίκτες μπόρεσαν να τη διαβάσουν!

Ελπίζω να καταλάβετε το νόημα του αποκλεισμού μου και την επιθυμία μου να μην υπάρξει καμία σύγχυση μεταξύ της αντιμετώπισης προσωπικών προβλημάτων που γίνεται αποκλειστικά από την Εξυπηρέτηση Πελατών και των γενικών συζητήσεων που γίνονται εδώ.

Για άλλη μια φορά λοιπόν αξίζει διευκρίνισης το μήνυμα που λάβατε, σας το επιβεβαιώνω... χωρίς λογοκρισία... αλλά αυτό είναι θέμα Εξυπηρέτησης Πελατών και είναι προσωπικό πρόβλημα! Εάν προκύψουν νέα προβλήματα στο μέλλον, δεν θα σας εμποδίσω να εκφραστείτε εδώ.

Ξέρω ότι θα υπάρξουν δυσαρεστημένοι άνθρωποι, περιμένω όλες τις πιθανές απαντήσεις, αλλά όπως πάντα ελπίζω να μπορώ να βασιστώ σε εσάς για να παραμείνετε ευχάριστοι μαζί μου ακόμα κι αν δεν συμφωνείτε μαζί μου!


Ο ιστός'

calop06
611 
24/12/2010 15:50:06

Hello🙋

Οι ανταλλαγές με την Εξυπηρέτηση Πελατών είναι ιδιωτικές, αλλά επιβεβαιώνω στο 2Loup1 ότι η Υπηρεσία Εξυπηρέτησης Πελατών έχει ζητήσει από την Cyriletfab να υποβληθεί σε αυτή τη διαδικασία. Και πάλι, μόλις οι έλεγχοι αυτοί γίνουν και επικυρωθούν από την τράπεζά μας, δεν θα υπάρξουν άλλες ανησυχίες.

Το Διαδίκτυο "


Γεια σας web 🙋

Σας ευχαριστούμε για αυτή τη διευκρίνιση 🙁y):

Συγνώμη για σας cyriletfab, απλός έλεγχος.

Καλή τύχη και ευτυχισμένες διακοπές σε όλους 🎤

Ημερομηνία έκδοσης του μηνύματος 24/12/2010 17:23:10


cyriletfab
25 
24/12/2010 15:15:51

web αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι ότι είσαι διφορούμενος με την εξυπηρέτηση πελατών! που μου λέει και εγώ site: "δεν στέλνουμε πλέον επιταγές, μόνο μεταφορές!" ...
Ονειρεύομαι ή δεν έχω τίποτα πια lol 😲

webmaster
1629 
24/12/2010 15:11:01

Γεια σας 🙋

Οι ανταλλαγές με την Εξυπηρέτηση Πελατών είναι ιδιωτικές, αλλά επιβεβαιώνω στο 2Loup1 ότι η Εξυπηρέτηση Πελατών ζήτησε από την Cyriletfab να υποβληθεί σε αυτήν τη διαδικασία. Για άλλη μια φορά, μόλις πραγματοποιηθούν και επικυρωθούν αυτοί οι έλεγχοι με την τράπεζά μας, δεν θα υπάρχουν άλλες ανησυχίες.

Ο ιστός'

calop06
611 
24/12/2010 00:25:37

όχι άλλες επιταγές στο MadWin !
Μόλις έμαθα ότι το MadWin δεν στέλνει πλέον επιταγές!
θα κάνουν μόνο μεταγραφές!
pfff… μερικοί μεγάλοι παίκτες θα εκτιμήσουν,
για άλλους σαν εμένα μου αρέσει λιγότερο...
είναι περισσότερο ένας ιστότοπος τυχερών παιχνιδιών αλλά ένα καζίνο...


Γεια σας 🙋

Δεν είναι 1η Απριλίου 😵

Μόλις το έμαθες αυτό με την κρυστάλλινη μπάλα σου;😀😀

Παρήγγειλα x επιταγές και τις λάμβανα πάντα σε σύντομο χρονικό διάστημα εκτός από τις περιπτώσεις που οι τσούρτες των δημοσίων υπαλλήλων τα χάλασαν (το ταχυδρομείο) 😈

Για να ολοκληρώσω, φέρτε μας εδώ την απόδειξη των λόγων σας 🙁y):

Καλή σας μέρα 🎤



Λογότυπο της μάρκας DreamCentury
Δωρεάν παιχνίδια χωρίς υποχρέωση αγοράς, δωρεάν παιχνίδια και δώρα

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα