Ο παίκτης cricri04 δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 08/09 19:21 στο Wonderz Forum: Αποστολή δώρου . Απαντήστε στον Wonderz και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες

Bon Filon Ξυστό εισιτήριο
Αριθμός υπόλοιπων εισιτηρίων:1623 / 3500
κερδίζω 200,00 EUR
ανακαλύπτουν
Sunset Diamond δαχτυλίδι Sunset Diamond
Αριθμός υπόλοιπων εισιτηρίων:1000 / 1000
κερδίζω 2 000,00 EUR
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε το Wordsearch Puzzle
Παζλ αναζήτησης λέξεων
Βρείτε όσες περισσότερες λέξεις μπορείτε με αυτό το παιχνίδι Wonderz
ανακαλύπτουν
Scratch Ticket Nirvana
Αριθμός υπόλοιπων εισιτηρίων:1494 / 1500
κερδίζω 1 500,00 EUR
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε Battle
Battle λεία
κερδίζω 500 σημεία
ανακαλύπτουν

Θέμα:  Αποστολή δώρου
cricri04
329 
08/09/2010 19:21:26

Γεια σε όλους!

Όλα τα δώρα μου εξακολουθούν να "εκκρεμούν" από τις 20 Αυγούστου, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που έχουν ληφθεί στο κατάστημα (τα οποία συνήθως επικυρώνονται σε 1 έως 2 ημέρες).

Αυτό ισχύει για όλους ή έχετε επικυρώσει ή λάβετε πολλά από τις 20 Αυγούστου;

calop06
611 
02/10/2010 21:43:06

😉😃
Ευχαριστώ, έλαβα την επιταγή μου για 10 € που ζητήθηκε πριν από 1 εβδομάδα τέλεια


Καλησπέρα 🙋

Συγχαρητήρια για εσάς και καλή συνέχεια 🙁y):

Καλησπέρα 🎤

gene212
02/10/2010 13:45:07

😉😃
Ευχαριστώ, έλαβα την επιταγή μου για 10 € που ζητήθηκε πριν από 1 εβδομάδα τέλεια

calop06
611 
27/09/2010 22:37:56

Γεια σας, 🙋

Έλαβα ένα μήνυμα από την Εξυπηρέτηση Πελατών (^_^):

*****
Είναι αλήθεια ότι είχαμε μια μικρή καθυστέρηση μετά το καλοκαιρινό κλείσιμο της εταιρείας. Επιπλέον, αντιμετωπίσαμε πρόβλημα μετοχών, αλλά μην ανησυχείτε, το κέρδος σας λαμβάνεται στις υπηρεσίες μας και θα το λάβετε σύντομα.

Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία και σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Εγκάρδια,

Η ομάδα MadWin

*****

Είμαι καθησυχασμένος, θα περιμένω... Σας ευχαριστώ όλους 🙋🙋



Καλησπέρα 🌹

Λοιπόν, όλα επιτέλους επανήλθαν στο κανονικό 🙁y):

Καλή συνέχεια και καλησπέρα 🎤

FLOWER971
23/09/2010 17:52:58

Γεια σας, 🙋

Έλαβα ένα μήνυμα από την Εξυπηρέτηση Πελατών (^_^):

*****
Είναι αλήθεια ότι είχαμε μια μικρή καθυστέρηση μετά το καλοκαιρινό κλείσιμο της εταιρείας. Επιπλέον, αντιμετωπίσαμε πρόβλημα μετοχών, αλλά μην ανησυχείτε, το κέρδος σας λαμβάνεται στις υπηρεσίες μας και θα το λάβετε σύντομα.

Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία και σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Εγκάρδια,

Η ομάδα MadWin

*****

Είμαι καθησυχασμένος, θα περιμένω... Σας ευχαριστώ όλους 🙋🙋



FLOWER971
22/09/2010 13:15:35

Γεια σας 🙋🙋
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας 😂😂 Θα περιμένω μέχρι το τέλος του μήνα και μετά θα επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών...
Τα λέμε σύντομα 🙋🙋 🌹🌹🌹

calop06
611 
21/09/2010 21:34:00

Γεια σου cricri04
Έχω ένα δώρο επικυρωμένο από τις 11 Ιουλίου αλλά το οποίο ακόμα δεν έχει σταλεί όταν έχω ήδη λάβει το δώρο που κέρδισα στις 19 Αυγούστου 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔



Γεια σου Λουλούδι.....

Επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτήν την καθυστέρηση 🙁y):

Σε περίπτωση που υπάρχει ένα επικολλημένο αντίγραφο των κανόνων:

Εάν η εταιρεία DreamCentury Entertainment βρεθεί, ιδίως λόγω έλλειψης αποθεμάτων από έναν από τους προμηθευτές της ή αναδιοργάνωσης ή δικαστικής εκκαθάρισης του τελευταίου, ότι δεν μπορεί να παραδώσει την παρτίδα που επέλεξε ή κέρδισε το Μέλος, το Μέλος θα ειδοποιηθεί μέσω email και Εξυπηρέτηση Πελατών το συντομότερο δυνατό και η νίκη τους θα αντικατασταθεί με ίσης ή μεγαλύτερης αξίας. Αυτή η αντικατάσταση μπορεί να γίνει σε είδος ή σε Πόντοι (επιτρέποντας στον παίκτη να επιλέξει ο ίδιος ένα δώρο ισοδύναμης ή μεγαλύτερης αξίας στην ενότητα Δώρα του ιστότοπου MadWin ). Σε καμία περίπτωση DreamCentury Entertainment δεν θα μεταβιβάσει την αξία ενός βραβείου σε μετρητά ούτε θα το ανταλλάξει με άλλα βραβεία.

Οπότε τίποτα ανησυχητικό.

Καλησπέρα 🎤

raphi62200
392 
21/09/2010 20:33:40

Γεια σας λουλούδια!
Για να συνεχίσετε το μήνυμα του cricri, περιμένετε λίγο ακόμα ή ρωτήστε την Εξυπηρέτηση Πελατών για λεπτομέρειες; Και σας καθησυχάζω εάν ένα δώρο είναι δυστυχώς εκτός αποθέματος, ο MadWin θα σας αποζημιώσει.
Καλό απόγευμα

cricri04
329 
21/09/2010 16:53:01

Γεια σας Λουλούδια,

Για μένα όλα έχουν επιστρέψει στο φυσιολογικό. Μετά από επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών, οι παρτίδες μου επικυρώθηκαν και στάλθηκαν την επόμενη μέρα!

Εάν η παρτίδα σας έχει επικυρωθεί, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα ... μάλλον έλλειψη αποθεμάτων, αλλά είμαι σίγουρος ότι η ομάδα είναι ήδη επί τόπου. Εάν θεωρείτε ότι ο χρόνος είναι πολύ μεγάλος, μπορείτε πάντα να προσπαθήσετε να δείτε τι συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωσή σας επικοινωνώντας με την εξυπηρέτηση πελατών.

FLOWER971
21/09/2010 15:44:28

Γεια σας cricri04
Έχω ένα δώρο επικυρωμένο από τις 11 Ιουλίου αλλά ακόμα δεν στάλθηκε όταν έλαβα ήδη το δώρο που κέρδισε 19 Αυγούστου



Λογότυπο της μάρκας DreamCentury
Δωρεάν παιχνίδια χωρίς υποχρέωση αγοράς, δωρεάν παιχνίδια και δώρα

© Copyright 1999-2024 - DreamCentury Entertainment - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα