Ο παίκτης webmaster δημοσίευσε μια ανάρτηση στις 13/11 14:25 στο Wonderz Forum: Ειδοποίηση προς όλους: Εξυπηρέτηση πελατών και εσείς . Απαντήστε στον Wonderz και ανταλλάξτε με άλλους παίκτες - σελίδα 3

Ανακαλύψτε το Wordsearch Puzzle
Παζλ αναζήτησης λέξεων
Βρείτε όσες περισσότερες λέξεις μπορείτε με αυτό το παιχνίδι Wonderz
ανακαλύπτουν
Discover Investigation File 862
Φάκελος έρευνας 862
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε Battle
Battle λεία
κερδίζω 500 σημεία
ανακαλύπτουν
Ανακαλύψτε Arabesque Jackpot
Arabesque Jackpot παιχνίδι Arabesque Jackpot Swag Arabesque Jackpot
κερδίζω ένα tablet 10 ιντσών 5G Wi-Fi
ανακαλύπτουν
Scoop Ticket
Αριθμός υπόλοιπων εισιτηρίων:1240 / 1300
κερδίζω 1 500,00 EUR
ανακαλύπτουν

Θέμα:  Ειδοποίηση προς όλους: Εξυπηρέτηση πελατών και εσείς
Guizmore
112 
28/11/2010 01:57:05

Μπράβο, από την άλλη, η ιδέα μου έπεσε πολύ γρήγορα στη λήθη. 😂 Μια μικρή απάντηση θα είναι καλή. ^^

calop06
611 
26/11/2010 17:15:51

Γεια σας 🙋

σημειώσαμε την πρόταση που θα σας επέτρεπε να αφαιρέσετε μηνύματα που δεν χρειάζονται πλέον απάντηση! Θα προσπαθήσουμε να το εφαρμόσουμε σύντομα.

Επί του παρόντος, έχουμε ακόμη καθυστέρηση στις απαντήσεις, μετά τα περιστατικά της περασμένης εβδομάδας που προκάλεσαν τεράστιο αριθμό αιτημάτων. Σας ευχαριστούμε λοιπόν για την υπομονή σας, και κυρίως που δεν στέλνετε επιπλέον μηνύματα, εκτός και αν χρειαστεί φυσικά!

Καλά παιχνίδια!
Ο ιστός'


🙋

👏👏👏👏

🙋 🍸

webmaster
1631 
26/11/2010 12:37:27

Γεια σας 🙋

σημειώσαμε την πρόταση που θα σας επέτρεπε να αφαιρέσετε μηνύματα που δεν χρειάζονται πλέον απάντηση! Θα προσπαθήσουμε να το εφαρμόσουμε σύντομα.

Επί του παρόντος, έχουμε ακόμη καθυστέρηση στις απαντήσεις, μετά τα περιστατικά της περασμένης εβδομάδας που προκάλεσαν τεράστιο αριθμό αιτημάτων. Σας ευχαριστούμε λοιπόν για την υπομονή σας, και κυρίως που δεν στέλνετε επιπλέον μηνύματα, εκτός και αν χρειαστεί φυσικά!

Καλά παιχνίδια!
Ο ιστός'

jpm50
558 
26/11/2010 11:11:17

Δεν θα μπορούσε η εξυπηρέτηση πελατών να επιτρέψει την αφαίρεση ενός μηνύματος όταν δεν έχει πλέον σκοπό; Το SV θα είχε λιγότερο κόσμο. Οι Créditos που αποκτήθηκαν μετά τη μετατροπή των Puntos πιστώνονται τώρα στους λογαριασμούς μου, αλλά τα μηνύματα εκκρεμούν. [/cit
ation]


Καμία απάντηση από το διαδίκτυο στην πρότασή μου!! Το ίδιο ισχύει για το αίτημά μου για μια ενότητα πληροφοριών που προορίζεται για τον Ιστό. Νέα ερώτηση: πότε θα επιτρέψετε τη μετατροπή Puntos σε Créditos . ?

chevalier3000
59 
23/11/2010 21:24:42

ON είναι η 23 και έχω ακόμα 2 εισιτήρια ανοιχτά στις 12 Νοεμβρίου, οπότε είναι ακόμα πολύ αργά. Είναι ενοχλητικό αφού στη νέα έκδοση του ιστότοπου έχασα το πλατινένιο VIP status μου, οπότε δεν υπάρχει πλέον πρόσβαση σε παιχνίδια VIP, δεν υπάρχει πλέον δυνατότητα μετατροπής των δώρων μου σε MP. Ελπίζω να λυθεί γρήγορα, έχω δώρα που δεν μπορώ να μετατρέψω.

raphi62200
392 
14/11/2010 12:22:14

Δεν θα μπορούσε η εξυπηρέτηση πελατών να επιτρέψει την αφαίρεση ενός μηνύματος όταν δεν έχει πλέον σκοπό; Το SV θα είχε λιγότερο κόσμο. Οι Créditos που αποκτήθηκαν μετά τη μετατροπή των Puntos πιστώνονται τώρα στους λογαριασμούς μου, αλλά τα μηνύματα εκκρεμούν.


Στις 13/11/2010.
Γεια σου, JP!

Αυτή η ιδέα τριγυρίζει στο μυαλό μου εδώ και καιρό!
Τιμή σε σένα που θα μπορούσες να το εκφράσεις και που ασχολείσαι πολύ! Πολύ πολύ καλή ιδέα, για παίκτες που θέλουν να βάλουν τέλος σε αιτήματα που έχουν γίνει ΠΑΡΑΞΕΩΜΕΝΑ!
Το SC θα είναι μόνο πιο «αέρινο».

Μπράβο JP!

ΡΕΚΟ-ΡΕΚΟ-ΡΕΚΟ!!!

Εγκάρδια,

Φρειδερίκος.



🙋 Γεια σε όλους!

Συμφωνώ απολύτως. Θα ήταν εξοικονόμηση χρόνου για όλους! 🙁y):

Να έχεις μια όμορφη μέρα !



Guizmore
112 
14/11/2010 11:34:56

Γιατί όχι η εξυπηρέτηση πελατών μέσω συνομιλίας και τηλεφώνου; Αυτό θα μείωνε τον αριθμό των αιτημάτων ανά μήνυμα. 😂

calop06
611 
14/11/2010 01:13:11

Γεια σου jpm50 🙋

Χαίρομαι για εσάς που τελικά έγινε η μετατροπή 🙁y):

Δεν θα έλεγα το ίδιο για μένα 😈

Ακόμα τίποτα από αυτήν την πλευρά 🙁n):,

Ακόμα τίποτα όταν θέλω να μετατρέψω ένα κέρδος που κέρδισα στο Eldorado σε Puntos 😈

Ιδού το γοητευτικό τους μήνυμα που εμφανίζεται:

Συγγνώμη αλλά η ενέργειά σας είναι αδύνατη

Όλα τα δώρα που επιλέγονται και εμφανίζονται παρακάτω θα ανταλλάσσονται σε Puntos σύμφωνα με την ισοτιμία συναλλάγματος σας, δηλαδή 70%.
Αυτή η ενέργεια δεν είναι δυνατή για κανένα από τα επιλεγμένα Δώρα.
Θα ανακατευθυνθείτε στην προηγούμενη σελίδα...

Δοκίμασα x φορές, πολλούς τρόπους και ακόμα το μήνυμά τους, καθώς τώρα η νίκη επικυρώθηκε στις τελευταίες 12, αφού το SC δεν διαβάζει κανένα μήνυμα, φαντάζομαι ότι θα μου το στείλουν.

Θα υπάρξει επιστροφή στον αποστολέα 🤕🤕

Για να διαβάσετε τον Ιστό:

Τα πράγματα θα πρέπει να είναι κανονικά από τη Δευτέρα 22/11. Αυτό δεν είναι καθόλου σίγουρο 👏👏

Η υπομονή είναι σαν τη σοκολάτα... Δεν τη χορταίνεις! [Christelle Heurtault]

Καληνύχτα 🎤





jpm50
558 
13/11/2010 21:29:27

Δεν θα μπορούσε η εξυπηρέτηση πελατών να επιτρέψει την αφαίρεση ενός μηνύματος όταν δεν έχει πλέον σκοπό; Το SV θα είχε λιγότερο κόσμο. Οι Créditos που αποκτήθηκαν μετά τη μετατροπή των Puntos πιστώνονται τώρα στους λογαριασμούς μου, αλλά τα μηνύματα εκκρεμούν.



Λογότυπο της μάρκας DreamCentury
Δωρεάν παιχνίδια χωρίς υποχρέωση αγοράς, δωρεάν παιχνίδια και δώρα

© Copyright 1999-2025 - DreamCentury Entertainment - Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα